niedziela, 2 grudnia 2012

Liebster blog award

 Ohayo <3 Ano może zaczniemy od informacji : notka się pisze! :D (sama się pisze, lol) Nie wiem kiedy wstawię ją, ale napewno w tym miesiącu :3 Na samym początku chciałam napisać "całkiem możliwe, że będzie to ostatnia moja notka", ale... Nie umiem zakończyć mojej "kariery" (cieszycie się? Nie zostawiam was!)

Etto... Zostałam nominowana przez dwie osóbki (zabiję was dziewczyny! Grr~) jestem wdzięczna, serio! Nie myślałam, że moja przygoda z bloggerem będzie miała taki obrót *^*


Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pytania od Yume :

  1. J-rock czy k-pop?




Ano... Zależy od humoru :3 (trudne, trudne, trudne pytanie! ><")

 2. Jak się zaczęła Twoja przygoda z yaoi?
Wait, bo nie pamiętam O.o *3 minuty skupienia* Wiem! To było wtedy kiedy polubiłam The Gazette i trafiłam przez przypadek na jakąś stronę z opowiadaniami (przez anime do j-rockowców), przeczytałam jedno i zrobiłam minę pt. "wtf?", a później się wciągnęłam :D

 3. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać?
Ano, zaczęłam pisać żeby nie myśleć o problemach, bo humor i sytuacja postaci zależy ode mnie - czuję się Bogiem sytuacji :3

 4. Twoje motto życiowe?
Really? Ok, na własną odpowiedzialność - "Zesraj się, a nie daj się"

 5. Jakich języków się uczysz?
Tych co w szkole - angielski, niemiecki, no i polski oczywiście xD

 6. Ulubiony paring?
KaixRuki, ReitaxRuki, MayaxAiji, DiexKaoru, KyoxRuki, ToshiyaxWSZYSCY, TatsuroxWSZYSCY, SasuxNaru i dużo, dużo innych

 7. Jaki zespół chciał(a)byś zobaczyć w swoim mieście? :3
The Gazette? XD

 8. Najlepszy film?
Hate Story

 9. Ulubiona pora roku? Dlaczemu? c:
Lato! Lubię jak jest ciepło :33

 10. Twoja pierwsza manga/anime?
Manga - Chobits, a anime... etto, jak byłam mała to jakieś oglądałam, ale nie pamiętam tytułu, więc powiem Naruto, bo zaczęłam je oglądać jak podrosłam :D

 11. Ciastka vs. Żelki? >3 
 ŻELKI! >D 


Pytania od Toshio : 

1.Jaka była twoja pierwsza myśl po przesłuchaniu której z piosenek j-rockowych?

Etto, to może powiem o pierwszej, którą usłyszałam - The Gazette - Guren, moje myśli to: "ja pierdole, co to kuźwa jest?! Nie mogę tego słuchać! Uszy mi krwawią! Wyłączyć, wyłączyć! A tak w ogóle to tam jest wokalista czy wokalistka? I w ogóle wtf, dlaczego chłopaki się malują? *dwa dni później* Muszę jej posłuchać jeszcze raz! *słucha* BOŻE, kocham ją! <3 Tłumaczenie, dajcie mi tłumaczenie!" Taa, hejtowałam na początku j-rock ._.

2.Co byś zrobiła/zrobił gdyby twók ulubiony zespół się rozpadł?
Nie wiem, nie chcę o tym myśleć, bo *chlip* robi mi się przykro ;__;


3.Jakiego zespołu j-rockowego nie lubisz i dlaczego?
Lubię wszystkie, mogę nie lubić jakiejś "ich" piosenki, ale zawsze znajdzie się kilka, które mi się spodobają :3

4.Co najbardziej lubisz w yaoi?
Szybko spróbowała podpiec czy po prostu dać się wynieść?
Zależy od humoru ^^"

5.Bałaś/łeś się powiedzieć najbliższym co to yaoi?
Etto, nie, bo wcześniej powiedziałam im, że jestem homoseksualna więc wiedziałam, że zaakceptują wszystko inne :D

6.Jak zareagowali ludzie z twojego otoczenia gdy dowiedzieli się co to yaoi?
W zasadzie w moim otoczeniu wie co czytam i piszę jakieś... 5 osób? Które miały już z tym styczność :D

7.Myślisz jak można zmienić tolerancyjność w Polsce?
Myślę, ale ludzie w Polsce są ograniczeni i nie wiem jak do nich dotrzeć ><

8.J-rock czy K-pop? Co lepsze?
Pisałam już wyżej odpowiadając na pytanie Yume :
Ano... Zależy od humoru :3 (trudne, trudne, trudne pytanie! ><")

9.Kim wolał/wolała byś być, Rukim z The Gazette czy Maya z LM.c?
Rukim! :D Bo ma koło siebie Reitę i Kaia _^_

10.Jaki jest twój ulubiony blog?
Anoooo... *majta nogą - po jakichś 5 minutach* Może Azjatycki Cukier? :D

11.Myślisz że komentarze pomagają w motywacji?
Oczywiście, że tak! <3


Włacha! Co do komentarzy - nie ma 8! HA! Nie ma notki, joł :D

Kuźwa, każecie mi myśleć :C Nie lubię wymyślać pytań ><

Moje pytania:
1. Ulubiony kolor?
2. Gdzie chciałabyś/chciałbyś wyjechać na wakacje?
3. Ulubiony member Gazetto?
4. Ulubiony zespół?
5. Ulubiona piosenka?
6. Co musisz zrobić przed zaśnięciem?
7. Piszesz piórem czy długopisem?
8. Jak znalazłaś/znalazłeś yaoi?
9. Co lub kto "popchnęło/popchnął" cię do tego, aby założyć bloga?
10. Ulubione anime?
11. Film, który możesz oglądać non stop?

Ludziska otagowani przeze mnie: (kocham was i mam nadzieję, że mnie za to nie zjecie ^^")
1. http://naruxsasuxyaoi.blogspot.com/
2.  http://aijou-yaoi.blogspot.com
3. http://yaoi-abunai.blogspot.com/
4. http://ruki-life-story.blogspot.com/
5. http://owoc-zakazany.blogspot.com/
6. http://jrock-fanservice-academy.blogspot.com/
7. http://yaoi-the-gazette.blogspot.com/
8. http://more-yaoi-stories.blogspot.com/
9. http://snyaoi.blogspot.com/
10. http://one-shot-yaoi.blogspot.com/
11. http://unforgettablemeeting.blogspot.com/


Etto... koniec! :D

KOCHAM WAS <3


Ano, jeszcze mam odpowiedź na komentarz Donia;p - taki mam styl i tak będę pisać, jednakże cieszę się, że Ci się podoba ;]



Idę chorować dalej :C

2 komentarze:

  1. ja cię zabiję -.-' Po prostu zabiję... Wybrałaś mój pierwszy blog, na którym są jakieś chuje muje dzikie węże XD Masakra xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Emmmm... Lol... wah i w ogóle.
    Dziękuję za uznanie ^^'
    Nie powiem że nie zrobiło mi się miło.
    Odpowiem na te jednacie pytań, ale obawiam się że nie mam jedenaściorga znajomych na bloggerze, żeby ich otagować.
    I dziękuję za komentarz tak poza tym.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń