piątek, 24 sierpnia 2012

Gomene

Bardzo mi przykro, ale dzisiaj notki nie będzie T.T.
Godzinę temu wróciłam ze szpitala i jestem taka padnięta, że nie mogę się skupić na niczym, a notkę trzeba najpierw dokończyć, poprawić i przepisać. Nie mam dzisiaj na to siły przez silne antybiotyki.
Notka na pewno ukaże się w następny piątek. Nie zawieszam bloga, po prostu dzisiaj muszę odpocząć.

Żeby nie było, że jestem taka niedobra to wstawiam "mini tekstówkę".


*Reita stoi i "śpiewa" pod prysznicem*
-Kurwa, Reita! Zamknij się już, bo nie mogę znieść tego twojego jazgotu!
-Sam brzydko śpiewasz!
-Jestem waszym wokalistą!
-I chuj.
*Reita szczęśliwy wychodzi z pod prysznica i spotyka na swojej drodze Uruhę*
-Uru! Piłeś! Znowu!
-Wcale, że nie. *mówi co chwilę czkając i chichocząc*
-Kurwa, mam cię dość! Idź do Aoiego.
-A mogę do Kaia?
-Weź już kurwa spadaj.
-Okej. *mówi i idzie tanecznym krokiem w stronę pokoju perkusisty śpiewając pod nosem "Szła dzieweczka do laseczka"*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz