poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Liebster Award vol.2 *edit*

Ej, dobra, kompletnie nie mam pojęcia kiedy zamieszczałam taki post ostatnio, ale było to daaaaaaaaawno temu.
Nie chciałam się już w to bawić, jednakże nominowała mnie moja Imoto-chan; Toshio, więc to zrobię.
Taa, dzięki Toshio, nigdy ci tego nie zapomnę >< ;;


Zasady:
Nominacja do „Liebster Award” jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kolejne kilka osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


1. Na jaki kolor najchętniej byś zafarbowała/ zafarbował  włosy?


Na czerwono, zresztą już mam ten kolor na głowie od 2 miesięcy :3


2. Jaki styl ubierania jest najlepszy?


Nie ma najlepszy, najgorszy, każdemu podoba się inny i każdy ma swoje zdanie. Jednak nie mogę patrzeć na facetów, którzy noszą rurki bardziej obcisłe niż ja ;; *świat schodzi na psy*; tak bardzo smuteczky </3

3. Masz ulubioną książkę?

A i owszem, mam. "Jedenaście minut", "Weronika postanawia umrzeć", "Ale się porobiło!" i "Nostalgia Anioła". Nie umiem wybrać jednej ;;

4. Przy jakiej piosence najbardziej się odprężasz?


Och, fuck. Serio? Zależy od humoru. Czasami jest to coś The Gazette, czasami Dir En Grey, a czasami coś w stylu Levi Kreis - I should go. ALBO: Henry Krinkle - Stay *tak bardzo faza!* <3

5. Gdzie zazwyczaj szukasz weny?


Hm, nie szukam jej, sama mnie znajduje.

6. Czy uważasz że trzeba chodzić na kompromisy?


Zależy w jakich sprawach, ale czasami tak. 


7. Masz  3 najlepsze zespoły lub wokalistów? Jeśli tak to podaj.


Dir En Grey, to oczywiste :3 Hm, Pezet, najlepszy polski raper za starych czasów, teraz się sprzedał, buhhahaha, śmieszy mnie to stwierdzenie, ale zdarza się mu nawet teraz nagrać dobrą piosenkę >D Lubię MUCC, Plastic Tree, Gazetto też. Zresztą jest ich naprawdę dużo. No i oczywiście Miv :3


8. Podobają Ci się kolczyki w polikach i wargach ?


Policzki to dla mnie za dużo. A w wardze miałam w zeszłym roku, więc odpowiedź brzmi tak c:


9. Jakbyś miał spotkać się z Twoją ulubioną gwiazdą co byś zrobiła/zrobił ?


Obśliniłabym się na samą myśl i padła na kolana, a potem musieliby zawieźć mnie do psychiatryka, bo nie byłabym zdolna do normalnego funkcjonowania, serio. Chybabym umarła z podniety... *tak bardzo żal mi samej siebie* XD


10. Chciałabyś/ chciałbyś żeby kiedyś wydać własną książkę?


Miałam kiedyś takie plany, pisałam książkę w wieku 12 lat! AHHAHAHAHAHHA, do tej pory jak o tym pomyślę to umieram ze śmiechu. Szkoda, że gdzieś wsiąkła po formatowaniu, a ja nie pomyślałam, żeby to gdzieś przenieść, no ale nie ważne. ;;
Teraz już bym nie chciała, chyba O.o. Jakoś sobie nie wyobrażam wykreować cały świata i tak dalej, i tak dalej. Całe 200str., albo więcej, tu w yaoi wystarczy dużo mniej, więc to całkiem co innego, chyba.  

11.  Myślisz że ludzie powinni wierzyć w horoskopy? 

Hm, mi się czasami sprawdzają. Na pewno nie powinny kierować ich życiem, według mnie czasami po prostu popychają do działania; coś w stylu - "sukces w pracy/szkole" to pomaga w siebie uwierzyć i człowiek się sam w sobie spina i zaczyna sprawiać, żeby ten sukces się pojawił, czasami nieświadomie.
Ale nie powinny rządzić życiem, bo horoskop stwierdził, że mam nieszczęśliwy dzień, więc nie wyjdę z domu. 
Dobra, poplątałam, pozdro, amen. Trololololo.


Powinnam teraz kogoś wytypować, ale podejrzewam, że praktycznie każdy ma już dosyć tych wszystkich "gier". 
Wiedzcie, że wszystkich was doceniam i hołduję za pracę jaką poświęcacie. Kocham was.

A teraz proszę kliknąć "starszy post", napisać coś w białym okienku i nacisnąć "opublikuj". Tak, właśnie, mówię o komentarzach, serio, bo nie będzie nowej notki.
Dziękuję za uwagę~

#YOLO, buhahahhahahah, idę zmywać ;;



EDIT: 

To najpierw Tale-chan pogdera jak bardzo hejczu ju ;; no, ale ok, zaspokoję waszą ciekawość i odpowiem na pytania :D A poza tym lubię to robić, czuję się jak gwiazda, która udziela wywiadu~ XDD


Nominacja od Hime, dziękuję <3

Pytania: 

1.Jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?

Moja przygoda z pisaniem zaczęła się jak miałam 12 lat, zaczęłam pisać książkę, jest odpowiedź nawet wyżej XD. 

2.Co skłoniło Cię do założenia bloga?

Na samym początku namawiała mnie przyjaciółka, a potem sama już nie chciałam zamykać swoich prac w biurku, tylko zobaczyć jak ludzie na nie zareagują :)

3.Gdzie chciałbyś/ałabyś najbardziej zamieszkać?

Hm, trudne pytanie ^^" Z jednej strony Tokio, a z drugiej gdzieś z dala od populacji ludzi :3

4.Ulubiony gatunek muzyczny?

Nie mam ulubionego, słucham wszystkiego, ale jeśli chodzi o to, czego najczęściej to na pewno jest to j-rock

5.Grasz na jakimś instrumencie?

Nie, jestem beztalenciem, a jak wezmę w rękę bas (na którym chciałam się nauczyć grać ;;) to zaczyna mi drżeć *wtf? jakaś trauma, o której nie wiem?* 


6.Twoja największa wada i zaleta?

Nie mnie to oceniać - jestem szczera do bólu, potrafię manipulować ludźmi i kocham stawiać na swoim, a, no i mieć rację (nawet jak jej nie mam, to ją mam! Koniec dyskusji) >D

7.Ulubiony sposób na spędzanie wolnego czasu?

Zależy od pogody, jeśli jest ciepło, albo gorąco tak jak teraz, to wyjazdy nad rzekę, najlepiej na rowerze :3 A jak pogoda jest brzydka to czytanie książek.


8.Lubisz sushi? 

Wstyd się przyznać, ale nigdy nie próbowałam i jakoś szczególnie mnie do tego nie ciągnie.


9.Czy chciałeś/aś być kiedyś kimś innym? Jak tak to dlaczego?

Nie. Odpowiada mi bycie tym kim jestem :3


10.Masz jakieś zwierzątko?

3 psy i kota ;;


11.Boisz się burzy?

Nie! Kocham ją :3


Następna porcja pytań od współautorki blogu:


1. Masz jakąś piosenkę, do której czujesz sentyment? Jaka, i dlaczego do niej?

LDR - Summertime Sadness. 2 tygodnie leżenia w łóżku i płakania, przez moją pierwszą miłość *tak bardzo byłam idiotką*.

2. Coś, czego nigdy nie zrobisz?

Nie skoczę na bungee, bo mi nie pozwala na to kręgosłup ;;

3. Muzyk, którego lubisz/cenisz bez względy na wszystko to?

Kyo z Dir En Grey :3

4. Chciałbyś/chciałabyś pracować w branży J-rocka? Jako muzyk, czy ktoś powiązany, np. makijażysta?

Szczerze powiedziawszy to nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale jeśli już to jakiś oświetleniowiec, albo dźwiękowiec. 



Łok, to teraz przechodzimy do Mishy, dziękuję za nominację *musiałam to napisać*, ale masz rację, właśnie tak umrzesz! *szatanszatanszatan* >D


Pytania: 

1. Jaka była Twoja pierwsza reakcja na zetknięcie się z yaoi?

O, fajne, poczytam sobie. Serio, jestem bi, wiedziałam o tym zanim zaczęłam czytać i pisać yaoi, więc mnie to nie ruszyło :D

2. Co najbardziej Cię u ludzi denerwuje?

Brak szczerości, wszelkie błędy w pisowni, łącznie z interpunkcją, chociaż zdawkowa musi być, jej brak powoduje, że natychmiast mam ochotę zaprzestać pisania z osobą ;;

3. Jak często przeklinasz?

Czy ja kiedykolwiek, kurwa, przeklinam, do jasnej cholery? A tak serio, to zdarza mi się to dosyć często, ale w gronie, w którym sobie mogę na to pozwolić ^^".

4. Czy kiedykolwiek na poważnie myślałaś o zostaniu sławną?

Tak, czekam na sygnał od fotografa, że ma czas, bo wy nie wiecie, ale Tale-chan zostaje modelką :D

5. Budzisz się i okazuje się, że wypadły Ci wszystkie włosy - pierwsza reakcja?

Zabiłabym się ;; Kocham swoje włosy! ._.

6. Czego najbardziej się boisz?

Ufania ludziom.

7. Podoba ci się piercing w miejscach intymnych?

Chcę sobie zrobić w lewym sutku, ale mama mi nie pozwala ;; (ale tatuaż na 12 urodziny mi zrobili!)

8. Jak dowiedziałaś się, że Święty Mikołaj nie istnieje?

Nigdy w niego nie wierzyłam, nawet jako dziecko, ale w wieku 6 lat upewniła mnie rodzina, przysyłając moją siostrę cioteczną jako rzekomego Mikołaja. Tak fajnie jej sztuczna broda dydnała, że musiałam zajrzeć za nią, a tam nic. 

9. Chciałabyś dostać możliwość zabicia jednej, wybranej osoby, jeśli to wydarzenie miałoby zostać wymazane z Twojej pamięci i nie spotkałaby Cię też żadna kara?

A nie mogę od razu wymordować 3/4 ludzkości? ;; Chciałabym, ale bez zapominania, po co miałabym zapomnieć takie fajne rzeczy? ._.

10. Chcesz umrzeć ze starości, na łożu śmierci, otoczony rodziną? ( tak pytam, bo ja na przykład nie chcę )

No coś Ty! Na pewno nie! Jak przekroczę 30 lat i nie będę miała rodziny to się pakuję samochodem w barierkę mostu, żeby pękła i umieram topiąc się w pojeździe. Fajnie sobie wybrałam, nie? :3

11. Największy fizyczny ból, jakiego w życiu doznałaś?

Dostaję go co miesiąc, leżę na podłodze, płaczę z bólu, chcę wycinać sobie macicę, wołam o morfinę, a potem rzygam z bólu. Niestety nie mogę brać żadnych tabletek, bo żołądek rozpieprzony ;;
A inny ból to uderzenie w mostek piersiowy, w wieku 11 lat, i niemożność oddychania.


Dobra, done, moje gołąbeczki~ Kocham was, dziękuję, i tak dalej, i tak dalej. A w nagrodę wstawię wam shota jutro, albo pojutrze XD

Ktoś jeszcze ma ochotę mnie nominować? ><"

2 komentarze:

  1. Więc to tak umrę.
    Nie miałam kogo nominować!
    Nominacja do Liebster Award na ai-sakura-kobashi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu cię ktoś nominuje, tym raem ja . (http://rena-hime-story.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń