czwartek, 14 lutego 2013

Tekstówki na Walę-tynki :3

Joł, joł, joł Robaczki <3 Mata tekstóweczki, zgodnie z obietnicą :3
Następna nowa notka pojawi się 2 marca, na pierwszą, okrągłą rocznicę bloga :)

~*~

-Ruki! Ruki! Rusz dupsko! Spóźnimy się na wywiad!
-No, przecież idę no! *wchodzi krokiem modelki*
-O.O, ja pierdole w coś ty się ubrał?
-No jak to w co? Najnowsza kolekcja...
-Stop! Nie chcę słuchać czyja to kolekcja! Idź się przebierz! Nie pójdziesz chyba w różowej sukience z falbankami i w glanach?!
-No jak nie jak tak.
*zbiorowy facepalm Gazettów*


~*~


Jak się kończy spanie w jednym hotelowym pokoju Reity i Rukiego >D


-Reita?
-Co?
-Śpisz?
-Tak i kurwa gadam z tobą przez sen -.-"
-Aha... *chwila konsternacji* Nie mogę spać.
-Słyszę, ale co to ma wspólnego ze mną?
-Obciągnij mi.
-Chyba cię pojebało.
-No weź...
-Nie.
-No, ale kutas mi stoi.
-A chuj mnie to obchodzi.
-No, ale Rei.
-Nie, ręką się pobaw.
-Jesteś okrutny.
-Wiem, ale dzięki x3
*2 minuty później*
-To obciągniesz mi?
-Niby dlaczego?
-Powiedziałem ci komplement.
-Jaki? O_o
-No, że jesteś okrutny.
-A to był komplement?
-No, a nie? To obciągniesz mi?
-Nooo dobra, niech stracę, ale później dasz mi się zerżnąć?
-Spoko.
-No to w takim razie ok ^^.


~*~


Uwaga, uwaga, ta tekstówka jest napisana przez jedenastolatkę! :D Mojego przyjaciela siostrę.
EMS - ekstra mega super (potrzebne jest wam znać ten skrót xD To mój slang i mojego przyjaciela, Młoda podłapała :D)


"Black"

-Kai? Reita? Gdzie jesteście? *zapytał podejrzliwie Uruha*
-Tutaj! *krzyknął Kai*
-Gdzie?
-W kuchni.
-Aaa, to weźta się ogarnijta, bo idziemy do tego klubu, a jeszcze musimy zajść po Aoiego i Rukiego.
-A do jakiego klubu?
-Do tego gejowskiego "BLACK".
-Ok, a weź podejdź tu do nas.
*Uru poszedł do kuchni*
-W co wy się kurwa ubraliście?
-No sam mówiłeś, że mamy wyglądać seksi, a poza tym nie włożyłem se skarpetek do stanika tylko pomidory więc się nie czepiaj.
-Co? Powaleni jesteście!
-Żartujesz se? Ja mam tylko miniówę i gorset, no dobra i kokosy w staniku... *wtrącił się Reita*
-Dobra, okej... Zaraz przyjdę *Uru poszedł do garderoby*
-Gdzie on się podział? *Zamartwia się Reita*
-Jestem :3
-Coś ty ze sobą zrobił, chłopie?
-Mów mi Ino.
-Hahahahah, świnia!
*Uruha założył obcisłą różową minióweczkę, rajstopki w czaszki, buciki z mrówką, bluzkę z mordą świni, a do stanika wepchnął balony z wodą*
-I jak wyglądam?
-A chuja też się pozbyłeś, bo widzę, że na wadze też trochę straciłeś...?
-Nie, kociu, mojego EMS przyjaciela się NIE pozbyłem, nie dało rady, a poza tym by się obraził.
-No to co? Idziemy?
-Teraz po Aoica i Rukiego...
*Chłopcy wyszli z domu, po drodze zagadywali z każdym przechodzącym mężczyzną*
-Aaa, to już wiem po co te ubrania...
-Jeżeli myślisz, że po to by policja nie zgarnęła "tak słodkich dziewczynek" za ćpanie to się mylisz.
-A to po co?
-Po to aby inni chłopcy zwracali na nas uwagę, a gdy już zaciągną nas do łóżka to wyjawimy im swoją słodką tajemnicę, rozumiesz?
-Nie bardzo...
-O matki... *są już u Rukiego i Aoiego, gdyż oni się nie przebrali, bo są ze sobą*
-Siema! *chłopcy ucałowali się i poszli dalej*
*Gdy tak szli to Ruki i Aoi mówili o tym jak im dobrze ze sobą i jak się dobrze dogadują*
-...no i wiesz Aoi mnie kocha, a ja jego, prawda kochanie?
-Tak, tak. No to co Rei, chcesz coś jeszcze o nas wiedzieć?
-Nie, wystarczy. *chłopcy nie zdążyli dojść do klubu, a Rei już flirtował*
-Mm, przystojny jesteś. *zagadywał do jakiegoś staruszka*
-Na,na,naprawdę?
-Tak, zechcesz zostać moim chłopakiem?
-Tak, oczywiście, piękna damo! *staruszek myśli, że Rei to piękna, młoda dama, myli się*
*Chłopcy już bez przebrań wchodzą do klubu "BLACK"*
-Dobra, rozdzielamy się!
*Kai już najebany liże się z niejakim Akim, Reita nie wiadomo co robi z tym przemiłym staruszkiem, Ruki tańczy na rurze, Aoi siedzi i ogląda swego uke, tańczącego na rurce, a Uru, Uru... Nie ma go.*


~*~

Soł, to będzie już wszystko, mam nadzieję, że się podobały :)
Bardzo was proszę o odwiedzenie mojego drugiego bloga i przeczytanie najnowszej notki ---> http://just-like-eyes-of-soul.blogspot.com/2013/02/stay.html może się zdarzyć, że zniknę na trochę, ale na razie nie jest to pewne w 100%, tam jest wszystko wyjaśnione. 

No, a tak poza tym to życzę wam duuużo miłości i yaoi :3


 

6 komentarzy:

  1. To z ostatnie jedenastoletnia dziewczyna napisała? Hahaha :D Więcej takich! Ale i tak najbardziej do gustu mi przypadło to spanie w wykonaniu Reity i Rukiego ;> "Obciągnij mi." - krótko, zwięźle i na temat, haha xD
    Pozdrowienia, srozdrowienia! Walę-tyłki, kurwa! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. druga tekstówka jest pienkna. ♥ chichotałam jak głupia.
    dobrze jest czasem się pośmiać i odpocząć od ambitnych tekstów, dziękuję Ci. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. ...
    ...
    Ruki................. XDDDD <33333


    Reita...
    Sukienka...
    Reita w sukience...
    ...
    ...
    ...
    WORLD
    WHAT ARE U DONING
    WORLD
    STAHP DDD:

    EKHEM...
    W sumie na nic ambitniejszego mnie nie stać, wybacz. Ta 11-latka spsuła mi światopogląd ;_; .
    Wgl: ŁADNIE TAK DZIECI DEMORALIZOWAĆ?
    ...nie no, żartuję. Moja krew. *sama o wiele starsza nie była jak zaczęła yaoizować* XD
    Ale tak jak powiedziała Milka, fajnie było się pośmiać i odpocząć od ambitnych tekstów >3 ♥
    Możesz mi częściej psuć psychikę. Pozwalam.

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłam zajrzeć tu wcześniej, skorzystałabym z tych tekstów do moich walentynek podpisując je linkiem do tego wpisu. Kurcze ! D;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ruki na rurze *_* Gdzie ja wtedy byłam?!

    - Obciągnij mi.
    Hahahahahahaha xD
    A Rei jak się dzielnie próbował opierać :D

    Lubię takie krótkie, zwięzłe czytajki.

    NN na ASK.

    OdpowiedzUsuń